راهنمای خرید ماینر

نوشته‌های تازه

راهنمای خرید ماینر به ما کمک می کند تا بر اساس بودجه ای که داریم بهترین نوع ماینر را خریداری کنیم تا طی بازه ی زمانی کم تر دچار خرابی و آسیب شود، می توانیم قبل از خرید با کمی سرج و پرسش و پاسخ از تعمیرکاران ماینر به این نتیجه برسیم که کدام دستگاه ها خرابی بیشتری دارند و بیشتر برای تعمیر مراجعه می کنند .

معیار انتخاب دستگاه‌های استخراج بیت کوین

برای انتخاب یک دستگاه استخراج، معیارهای مختلفی وجود دارد که باید پیش از خرید به آن‌ها توجه کنید. قدرت هش دستگاه، میزان انرژی مصرفی دستگاه و قیمت دستگاه معیارهایی است که باید در نظر بگیرید. هر چه قدر میزان هش دستگاه بیشتر باشه قیمت دستگاه نیز بیشتر می شود.

راهنمای خرید ماینر

با توجه به نیاز‌ها و محدودیت‌های خود، انتخاب دستگاه ماینر مناسب می‌تواند تاثیر زیادی در عملکرد و سودآوری شما داشته باشد. در ادامه، به برخی از معیارهای انتخاب دستگاه‌های استخراج بیت‌کوین می‌پردازیم:

هش ریت (Hash Rate)

هش ریت نشان‌دهنده قدرت محاسباتی دستگاه استخراج است. این مقدار نشان می‌دهد که یک ماینر چقدر سریع می‌تواند محاسبات مربوط به استخراج بلوک‌های جدید را انجام دهد. هش ریت، یکی از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب ماینر است.

قیمت و هزینه

برای خرید ماینر، هزینه‌های مرتبط با آن را مورد بررسی قرار دهید. بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که نسبت به هزینه اولیه و مصرف انرژی، نرخ هش بالایی داشته باشد تا به شما سودآوری بیشتری برای مدت طولانی ارائه دهد.

مصرف برق

استخراج ارز دیجیتال نیاز به مصرف برق دارد. برای کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از متضرر شدن، دستگاهی را انتخاب کنید که مصرف انرژی بهینه داشته باشد.

شرکت سازنده

برندهای معتبر و شناخته‌شده مانند بیت‌مین (Bitmain)، مایکروبی‌تی (MicroBT)، کنان (Canaan) و اینوسیلیکون (Innosilicon) را در نظر بگیرید. این شرکت‌ها دستگاه‌های با کیفیت و قابل اعتماد تولید می‌کنند.

با توجه به این معیارها، می‌توانید دستگاه ماینر مناسبی را انتخاب کنید. همچنین، قبل از خرید، مشاوره با تعمیرکاران ماینر نیز می‌تواند به شما کمک کند تا اطلاعات دقیق‌تری درباره خرابی‌ها و تعمیرات دستگاه‌ها دریافت کنید.

نرخ تولید صدا

راهنمای خرید ماینر برای کسانی که آپارتمان نشین هستند، یک بخش مهم دیگر هم دارد؛ تولید صدا! اگر قصد دارید ماینرهای خود را در یک خانه یا فضای اشتراکی استفاده کنید، این موضوع اهمیت بیش‌تری پیدا می‌کند. ممکن است یک ماینر تمام مشخصات مورد نیاز شما را داشته باشد اما صدای بلند و نویز زیادی هم داشته باشد! این مورد می‌تواند روی تصمیم نهایی شما تاثیرگذار باشد.

خنک‌کنندگی یا کولینگ داخلی

ماینرها در حالتی بهترین عملکرد خود را نشان می‌دهند که در دمای مناسبی فعالیت کنند. دستگاه‌های جدیدتر دارای سیستم خنک‌کننده داخلی هستند و دیگر برای فعالیت، نیاز به تعبیه سیستم تهویه مجزا ندارید. اگر قصد خرید چند دستگاه و راه‌اندازی یک مزرعه یا فارم دارید، این پارامتر را درنظر بگیرید. در‌این‌صورت کولینگ داخلی گزینه مهمی برای شما محسوب نمی‌شود، چرا که درنهایت باید از سیستم تهویه مجزا بهره‌مند شوید.

راندمان ماینر و بازگشت سرمایه

همان‌طور که بالاتر گفتیم، همیشه بهترین ماینر، ماینری با هش ریت بالاتر نیست. این درست است که ماینر قدرت‌مندتر، ارز دیجیتال بیش‌تری استخراج می‌کند، اما باید مصرف برق و دیگر نکات را هم برای کسب سود از ماین، درنظر بگیرید.

خرید ماینر کارکرده

تا جایی که امکان دارد از خرید دستگاه های استوک و کارکرده خودداری کنید چرا که هزینه های زیادی خواهد داشت و تجربه ی خوبی ممکن است نداشته باشد.

راهنمای خرید ماینر تعمیر ماینررویالکو

در ادامه راهنمای خرید ماینر ویژگی های مدل دستگاه استخراج مورد نظر را با دقت بررسی کنید

حتما قبل از خرید دستگاه درباره مدل مورد نظرتان تحقیقات کامل انجام دهید و به توصیه های دوستان و آشنایان و یا فروشندگان ماینر بسنده نکنید. یکی از نکات کلیدی خرید ماینر که باید به دقت بررسی شود این است که این دستگاه تا چه اندازه می تواند در مقایسه با سختی شبکه و میزان توان لازم برای سود ده بودن ماینینگ، عملکرد خوب و قابل قبولی داشته باشد. موارد مهمی که با توجه به این موضوع باید چک کنید قدرت پردازشی یا نرخ هش ریت، تعداد هشبردهای این ماینر، میزان برق مصرفی، وزن و ابعاد ماینر، میزان نویز و سر و صدای آن، وضعیت خنک کنندگی است.

در صورت امکان حتما به صورت حضوری خرید کنید

برای ریسک کمتر، در راهنمای خرید ماینر توصیه می کنیم حتی الامکان به صورت حضوری خرید ماینر را انجام دهید و از خرید های تلفنی و یا آنلاین پرهیز کنید. در این حالت می توانید در حضور خود فروشنده دستگاه را به طور کامل بررسی کنید و در صورت پیدا کردن عیب یا هر نقصی، سریع تر مشکل را رفع کنید و از معتبر بودن فروشگاه هم مطمئن شوید. همچنین سعی کنید از فروشنده هایی ماینر را خریداری کنید که امکان تعویض یا استرداد دستگاه ماینینگ را ارائه میدهند.گاهی

چک کردن ظاهری دستگاه

حتما هنگام خرید ماینر بررسی کنید دستگاه مورد نظر ظاهر و بدنه سالمی دارد. قطعاتی مانند فن خنک کننده، کابل ها، پورت ها، چراغ، بدنه و سایر قطعات ماینر بایستی بدون ضرب دیدگی، خش یا زدگی بوده و کاملا تمیز باشند.

به‌عنوان یک قاعده کلی، بهترین دستگاه استخراج، دستگاهی است که علاوه بر داشتن طول عمر بالا، بازگشت سرمایه سریع‌تری داشته باشد البته در مناطق و شرایط مختلف، دستگاه‌های مختلف ممکن است مناسب باشند. بنابراین، انتخاب بهترین دستگاه بستگی به شرایط محیطی و محل استفاده دارد.

گاهی اوقات تراهش بر روی دستگاه واقعی نیست از فروشنده بابت هش ریت واقعی ضمانت بخواهید

بهترین دستگاه‌های استخراج بیت‌کوین در سال ۲۰۲۴ می‌توانند با توجه به معیارهای مختلفی انتخاب شوند. در زیر به برخی از این معیارها و بهترین دستگاه‌های استخراج بیت‌کوین در سال ۲۰۲۴ می‌پردازیم:

Bitmain Antminer S19 Pro:

این دستگاه با قدرت محاسباتی بالا و بیشترین تعداد ارجاع در بررسی‌های فنی به‌عنوان بهترین دستگاه استخراج بیت‌کوین شناخته می‌شود.

قدرت هش: حدود ۱۱۰ تراهش بر ثانیه (110 TH/s).

مصرف برق: حدود ۳,۲۵۰ وات (3250W).

Antminer S19 Pro

MicroBT Whatsminer M30S++:

MicroBT Whatsminer M30S++
MicroBT Whatsminer M30S++

دستگاهی با قدرت محاسباتی بالا و مصرف انرژی کم.

قدرت هش: حدود ۱۰۰ تراهش بر ثانیه (100 TH/s).

مصرف برق: حدود ۳,۴۸۰ وات (3480W).

Bitmain Antminer T9:

دستگاهی با قدرت محاسباتی متوسط و قیمت مناسب.

قدرت هش: معادل ۱۱.۵ تراهش بر ثانیه (11.5 TH/s).

مصرف برق: حدود ۱۳۲۰ وات (1320W).

Bitmain Antminer T9
Bitmain Antminer T9

 

Bitmain Antminer R4:

Bitmain Antminer R4
Bitmain Antminer R4

دستگاهی با قدرت محاسباتی متوسط و مصرف انرژی کم.

قدرت هش: حدود ۸.۷ تراهش بر ثانیه (8.7 TH/s).

مصرف برق: حدود ۸۴۰ وات (840W).

AvalonMiner A1166 Pro:

AvalonMiner A1166 Pro:دستگاهی با قدرت محاسباتی مناسب و مصرف انرژی کم.

قدرت هش: معادل ۷.۷ تراهش بر ثانیه (7.7 TH/s).

مصرف برق: حدود ۱۱۵۰ وات (1150W).

Bitmain Antminer S7:

دستگاهی با قدرت محاسباتی کمتر و قیمت پایین‌تر.

قدرت هش: حدود ۴.۷ تراهش بر ثانیه (4.7 TH/s).

مصرف برق: حدود ۱۳۰۰ وات (1300W)

Bitmain Antminer S7

تعمیرات تخصصی انواع هشبرد، کنترل برد و پاور
whatsminer
M50, M53،M30+,M30++,M32,M31,M21,M20
power (P21,P21E,P221,P22W)

Antminer s19,S17 ,S17+ , S17e , T17 ,T17+ , T17e و ….

تعمیر ماینر هلیوم و سایر دستگاه هایی که ممکن است در لیست مشاهده نکنید اما رویالکو قادر است به بهترین نحو تعمیر و به شما تحویل نماید.

کرج پاساژ دانشکده طبقه سوم(آخر) سمت چپ نیم پله
09930828472

مطالب اخیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up